tisdag 14 april 2009

Volbeat är ingen sexig musik!

Bra är den absolut, men inte sexig. Tänk sig själv om du går på stans varma gator i den staden du känner flest folk i, i den staden där du hör hemma , i den staden där du gärna sträcker på nacken när du är tillbaka. I den staden du vill visa att du har en attityd och en sexighet som får dig att glänsa mer än någonsin, för att visa att den jag var är inte den jag är i dag. Jag är bättre.

Till detta behöver jag i alla fall, lite het musik som höfterna kan gunga i kapp till. Typ som Flo rida - Right round. Men i dag måste jag varit på väldigt hårt humör när jag ladda mp3:n som bara består av 3 album med Volbeat, 2 låtar med slipknot och 1 med All that remains. Herregud vad är det för fel på mig?! Som tur var så hade jag jag någon enstaka höftlåt som Right round, Crank that bottle och dance with somebody som jag fick sätta på repeat för koppla av. Den enda näst intill sexiga låten med Volbeat var The human instrument men den gick inte lika flitigt.
Solen sken i stan och uteserveringarna var fulla. Jag såg minst ett 20 tal personer jag kände och man bara längta till man kunde vara lite mer i stan och umgås. I dag var en varm dag, en solskens dag, en dag med vackra leenden, men framför allt en dag då man inte borde ha en massa Metal på sin mp3 spelare haha*



Human instrument

Inga kommentarer: