fredag 24 april 2009

Guud vilken dålig tajming jag har!

Ja här kommer man hem och förväntar sig träffa i alla fall Pidde&co nån gång av dessa dagarna. nej då visar det sig att han är upptagen hela helgen. Väl hemma skriver Bonde och berättar att sitter på bussen hem till Oslo och lämnade Hässleholm i dag. Gud, vad sur jag blev. Vet inte vilket som gjorde mig mest besviken. Att jag inte berättade för dom i tid att jag var på väg ner eller att de inte sa vad som var på gång. Hade jag gjort det hade jag kanske fått träffa flum Bonde eller i alla fall världens coolaste Pidde. De är guld värda. Inte nog med det nåddes jag av en chock när jag såg Siestas flyers. Sista jag kolla var det bara ett band att hurra för, så i stället för att tänka på vilken vecka det var så tacka jag ja till en Ölands resa med familjen i stället. Nu är listan fullständig och många av mina älskingsband spelar och sen hade jag helt glömt bort crusingen. Mitt Hässleholms hjärta vissnade lite. När det för en gång skull är värt att betala 600 kr för siesta så är jag inte ens på fastlandet!

Och sen är det mitt i naturkunskaps blocket så det blev plötsligt stressigt och jag får verkligen hoppas att jag får ihop mitt projekt. Sen har jag skrikit efter fest på valborg innan jag kollat med familjemedlemar om det går. På första maj kanske man är bakis och då är det för tusan dags för det årliga Are u still progressive stampet i skåne och det varar som vanligt i minst 8 timmar om man vill njuta till fullo. Klockan 09:00 senast, ska jag vara inne i Hässleholm den 2 maj för att följa med NHR Hässleholm på en bussresa till Helsingborg för att på kvällen befinna mig i Bromölla på fest. Jaha hur tusan hade jag tänkt lösa detta. Ja ja man kan inte vara välplanerad jämt....vilket dessutom är jävligt svårt nu när den underbara sommaren med massa bus och jobb väntar! Puh*

Inga kommentarer: