söndag 5 april 2009

home alone

ja sitter här hemma apfull. fy mig* men min coffe följde mig hem, han e världens bästa gentleman för han tar hand om alla som behöver. de skulle sova på internatet nu för typ en halvtimme sen så jag fck gå hem och dricka upp min cider jag fick av lucas. jag kommmer vara så bakis i morgon. fick min mobil i dag så jag har inga nr kvar så jag kan inte plåga någon med min extrema fylla. tur för dom. sitter helt själv i min lägenhet och funderar på att lägga mig i nicoles säng för jag saknar henne extremt mycket. men ja ska kolla färdigt på white chics. typ. dålig typisk tv 3 film som går nu. jag e hungig och ensam och var på väg att börja lipa när coffe lämna mig. men det är chill så länge han inte glömmer att hälsa sin familj. skål nu börjar den igen och sen sängen som jag lova coffe .püss

Inga kommentarer: