torsdag 2 april 2009

det var det

så idag har vi äntligen haft den förbannade redovisningen. den blev okej men inte så bra som jag ville men ag är ändå nöjd med tanke på allt arbete vi lagt ner på detta. I dag var sista redovisningsdagen som var slut redan vid 12. sen har vi planerat och börjat möblera till öppet hus som skolan har på lördag. det blev många konflikter och orosmoment över den dagen men i slutändan kommer det väl bli bra.


Solen skinner så mycket att det bränner i huden. jag sitter i tvrummet med balkongdörren öppen och min bara axel känns extra len av solens heta vårstrålar. jag vill bara sätta mig ute och njuta. I dag köpte jag och philip kycklingsallad och räkmacka som vi avnjöt ute i solen. hur mysigt som helst. Jag bara älskar solen!

men tyvärr har jag drabbats av en trötthet som inte vill ge med sig. har ju faktiskt varit uppe sen 7 för att tvätta och förbereda för redovisningen och tro inte jag somna tidigt i natt. så visserligen får skylla mig själv men ja tycker ja är värd att krypa ner i sängen med min favorit bok för att glida in i handlingen och så småning om flyta in i drömmarnas värld innan det är dags för middag. Alex står och plockar in all mat jag precis handlat och Nicole sitter i sin stol och tittar på och dricker mjölk.

I kväll ska jag nog rymma hemifrån, jag ska rymma till nån jag tycker om och har svårt för att motstå. till någon som jag vet saknar mig, för jag saknar han och hans förtrollande närvaro. Hoppas han glad för då blir jag glad :D

Inga kommentarer: