fredag 17 april 2009

svenne rapper

Haha när jag var 15 träffade jag en hiphopare jag blev dunder kär i. Sånt kallas ung och dum. Han skrev massa texter och gjorde massa demos hemma hos sig. Nu ca 7 år senare håller han fortfarande på. Det är kanske inte direkt världens bästa hiphop men han brinner iall fall för sak. Han har blivit ett namn, har haft spelningar lite här och lite där. och även gjort mig känd för en skitlåt han skrev 03, när han var tvär på mig. Så tyvärr kan hängivna lyssnare den låten. Så man vet inte hur man ska reagera när en fjortis sitter och rappar fram den brutala texten som skrevs på fyllan. Gulligt, nej. Minnesvärt? helts inte. Kul, ja det kan det väl vara då. det var tydigen en låt som gjorde att han kom dit han är i dag. Han är verkligen bevis på att ha man något man brinner för så ger man inte upp och då kommer man någonstans i livet även om det tar sjukt många år.

http://www.myspace.com/damianrohman

Inga kommentarer: