lördag 25 april 2009

Vilken off dag

Ja den började helt yrvaken och jag tvingade i mig en ybernyttig frukost innan jag invaderade stallet. Jag ryckta 1 häst, slängde ut mat, mocka till 2 och städa båda stallen. Sen gick jag in och klippte till Nicoles lugg och satte upp små tofsar i håret. Hon blev så nöjd att hon ville in till hässleholm och visa upp sig. Vi tog och bilen och for in. Det visade sig att det var lång lördag i stan med massa roliga aktiviteter att titta på. Bland annat breakdansare från danmark. Tankarna snurrade i huvudet hela dagen och i kombination med värme och hunger blev jag brutalt trött och for tillbaka till Tyringe. Här hemma försvann tiden fort och jag upptäckte att planerna för ikväll verkade bli inställda och min före detta bästis verkar avsky mig. Jag bara dog på soffan. När jag läste onsdags tidningen dog jag lite till. Timbuktu&damn + Dead by april kommer också till siesta ...buhuh va ledsen ja blev. Alla andra som man inte förväntade sig skulle höra av sig gjorde det, men ja vet inte..jag var egentligen fett sugen på att titta på filmen om Prince och bara bädda ner mig hemma men va fan....orka, orka inte....falla för grupptrycket om att dela med sig av sin närvaro på stans uteställen, vara bakis och duktig i morgon...ja om inget annat kan ja se det som en träning för det lär ju lätt hända igen att jag dricker dan innan jag ska "jobba."....

Inga kommentarer: