tisdag 28 april 2009

fullspäckad dag!

som fortsättning på dagen blev det kebabsallad och Loka till lunch så jag kände mig rätt nöjd. Prata lite med Jonas som var på besök/arbete här och det var rätt kul. Naturkunskapen var lika fördjupande som vanligt vilket resulterade att man blev helt trött av all info som matades in. Vi fick hemläxa: Vegetationen/kvadratmeter= metod? = spåna. Ja den formlen fattar nog bara vi som har NA A. Efter det tog philip, Nicole och jag en riktigt lång fotopromenad och vi gick faktiskt enda till Lidl innan vi vände. Efter det gick jag hem och lagade mat och fick glada känslor som gjorde att jag börja städa frenetiskt och trivdes med det. Nicole och jag har inte bråkat en enda gång idag. Philip kom på lite besök en stund och efter det satte jag igång med att börja spåna på vår hemuppgift. Prata med Alex en stund och det var brutalt underhållande. Vi är så roliga. efter lite magträning genom skratt mådde jag ännu bättre och fortsatte med mitt arbete. Fast här sitter jag än och vet fortfarande inte hur jag ska lägga upp det...hmm. Det enda dåliga med i dag är att alla har dragit i en angående Valborg och jag vet inte vad jag ska välja!? En mysig internatfest med trevligt folk, ett uteställe i stan där jag blir inbjuden av bartendern eller fira den med Alex& co? ja det återstår att se. Nu ska i alla fall jag och mitt skrivblock krypa ner i sängen. God natt

Inga kommentarer: