torsdag 23 april 2009

En massa miljöfrågor

I måndags började Naturkunskap A och en massa information matades in i 2 dagar av vår lärare Tobbe. 3 dagen blev vi matade av ännu mer information, fast då av några Klimathjältar som far land och rike runt för att informera och diskutera med olika gymnasieklasser och folkhögskolor om klimathotet och olika sätt man kan agera på. Intressant men tröttsamt. Men tackvare dom vet jag nu vad mitt nästa projekt blir. Jag sköter det ensam denna gång eftersom alla andra är upptagna. Men ensam är stark, eller hur? Jag försöker inte sväva i väg för mycket utan försöker få allt mitt material att vara genomförbart. Jag har bara berättat för en hur jag ska genomföra detta. varför? för att jag hade tänkt utveckla mig och tekniken och göra det på ett annorlunda sätt för att få fram mitt budskap och inbillar mig själv att berättar man för många innan man vet om det går så kanske det faller i stöpet. Lyckas jag genomföra detta? ja det återstår att se...


http://transaktionsanalys.wordpress.com/2008/08/08/61/

Inga kommentarer: