onsdag 1 april 2009

Tidsfördriv och för att lugna nerver

Är du singel? - yesbox
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - No
Kärlek eller sex? - Inga kommentarer
Har du varit kär i någon? - Ja det händer...
Finns det någon för dig just nu? - kanske det du..

Om dig själv

Ditt namn? - Amelie
När fyller du år? - 13 september
Vad har du på dig just nu? - tajts, skjorta, min scarfs och mina nya converse.
Vilken årstid är bäst? - våren
Vad tycker du mest om hos dig själv? - att jag är omtänksam
Vad är du bra på? - ha tråkigt
Vem älskar du mest på denna jorden? - Min dotter Nicole så klart.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? -Vem vill sova ensam?

Om dina vänner

Vem är din allra bästa vän? - Philip
Vem vet allt om dig? - Philip, Alex och Kalle
Vem är roligast av dina vänner? - Maja
Vem är snyggast av dina vänner? - Pidde och Kalle
Vem är mest partyprisse? - Pidde is the king
Vem är den du helst har filmkväll med? - Coffe
Vem av dina vänner är mest "evil" ? - Kalle is the shit
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - Philip ellerKalle kanske?

Om din familj
Vem står dig närmast? - mamma
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? -oftast
Vem är farligast i din familj? - Pappa
Vem är coolast? - Min faster
Har ni något husdjur? - en dörrmatta vid namn Snapsen
Vem står för underhållningen? -Pappa

Om idag
Vad har du gjort? - jobbat med projektarbetet med philip
Har du varit glad idag? - Lite lagom från början men nu e ja rätt super glad.
Har du varit ledsen idag? - nej men besviken
Har du gjort något bra idag? - Gett bra feedback på redovisningarna.
Vad ska du göra nu? - bli klar med arbetet sen hälsa på Coffe.
Har du gjort något dåligt idag? - nonchalerat någon ja bryr mig om.
Vad har du ätit idag? -Kebabtallriken från igår.
Har du duschat idag? - nej
Är du trött nu? - ja, projektet kluddar och vi ska redovisa i morgon så man blev rätt slut i huvudet nu.
Vad händer imorgon? - Jag och Philip ska redovisa vårt samhällsprojektprojektarbete om trancekulturen. Förhoppningsvis blir det bättre än var det är nu..

Telefon/Mobil
Vem ringde du senast? - Nicoles pappa
Vem ringde dig senast? - Kalle
Vem sms:a till dig senast? -Maja
Vem sms:a du till senast? - Coffe



Övrigt
Är du hungrig just nu? -Ja, det är nästan så man får huvudvärk
Vad är klockan nu? - 17:03
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - hitta.se, facebook.com, bilddagboke.se

Musik
Lyssnar du på musik just nu? - Ja!
I så fall, vilken låt för tillfället? - Hoffmaestro - seize the day
Vad gillar du för musik? - Allt som får mig att gunga av glädje och kärlek!


Kärlek

Har du kysst någon idag? - Ja, det var en intensiv och lång kyss.
Har du kysst någon de senaste dagarna? Nej har varit rätt snålt med det.
Har du ett förhållande? - som att du har med det att göra
Är du romantisk? -Ibland kanske
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Ja det har hänt.
Är du svårflörtad? - nej jag är enkel ^^
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Jaaaa
Har du lekt med någons känslor? - Inget jag vill prata om.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - singel
Är du en bra pojk/flickvän? - Ja det hoppas jag.
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? - Coffe
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? -Coffe
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - Yes
När fick du din första kyss? - på toaletten i skolan på mellanstadiet.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? -Nej
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Nej
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? -Inget jag delar med mig om i dag.

Inga kommentarer: