tisdag 28 april 2009

högklackat i skogen

Jaha då har man spenderat nästan hela förmiddagen i skogen med mina högklackat. Tobbe lurade ut oss på arbete inom metodik. Inte så svårt men intensivt. Fick även reda på att min plan om redovisningmaterial går typ åt stöpet. Vi ska alla redovisa något inom ekosystemet i stället. Jag kännde mig så slut efter all information och den ojämna promenaden där man verkligen fick kolla var man satte sina fötter att jag föll för att köpa en hamburgare till lunch. Inte nyttigt men det gav mig falsk energi iaf. Nu ska jag försöka ha profil på riktigt och det är nog första gången på länge som man har tid med det. Problemet är bara att jag inte vet vad jag ska skriva i den andra bloggen. Är ju typ bara jag som är aktiv i den och det är rätt segt att veta att det egentligen bara är jag som bryr mig om att den hålls igång. Men men nåt ska man väl kunna åstakomma....

Inga kommentarer: