fredag 24 april 2009

nu e jag här

Jaha då var man i Skåne. Sista timmarna av eftermiddagen spenderade vi inne i Hässleholm för att göra det efterlängtade besöket på systemet och sen köpte vi coola solglasögon. Till sist passade vi på att lapa lite sol med en stor glass som vi delade på innan vi körde vidare. Väl hemma pratade jag med vår stallkompis om att rida hennes lilla vilddjur till islänning, sen bjöd morfar på god middag. Upptäckte att vi inte hade några blöjor här, men det gav mig bara en anledning att köpa lite chips. Nicole har varit ute och sprungit med Snapsen och jag har hunnit skicka mejl till min mitt nya tillhåll. Ett dressyr stall utanför Hässleholm. Jag har fått 3 olika svar men känner att jag föredrar detta eftersom hon inte vill ha betalt, vilket betyder att hon inte ser mig som medryttare. hon låter mig hjälpa till trots att hon redan har en som jobbar där, men sen känner jag henne sen tidigare, har bara inte sett hennes verksamhet. Sen Nicole gick och la sig har mamma, pappa och jag tittat på Fredagsunderhålling på tv och snart vill jag krypa ner i min efterlängtade säng här. ska upp tidigt i morgon.

Inga kommentarer: