måndag 27 april 2009

OOh my god it´s monday


här sitter jag i skolan igen. Solen skinner och glada känslor strömmar igenom kroppen. Jag börja dagen med 5 tuggor fil med flingor, gud så nyttigt. Sen spenderade jag första timmen i skolan med att beklaga mig på bilddagboken över att jag missar Siesta festivalen. Jag upptäckte min gps på mobilen och tyckte det var jätte kul för en stund. Jag har börjat sortera min info jag fick med mig av mamma på saker jag ska ha med i min redovisning. Jag spela in första klippet igår och tog även en bild i fall inte filmandet skulle hålla. Jag är inte lika öm i kroppen efter helgens festande men lite plågsamt är det. Har precis tittat på en film om fetma och blev sjukt sugen på en sliskig hamburgare och annat trams. Philip dök upp och jag är så glad. Han är världens bästa vän och jag har inte sett honom sen i torsdags. Vi har så mycket vi ska skvallra om. Vi funderar på att äta lunch ute, men då blir det nog någon sallad så jag inte bryter min nyttiga trend för mycket. Jag har hälsat på min dotter som var ute och lekte innan. Hon gav mig slängkyssar och vandra vidare med dockvagen och var helt nöjd över att få vara där. Det gjorde mig nöjd. Så bortsett från brutal hunger så är jag rätt glad i dag.

Inga kommentarer: