söndag 12 april 2009

Var inte arg på mig du underbara människa

när jag vakna i morse, hade jag 1 missat samtal och ett meddelande i röstbrevlådan. En lite onykter och väldigt irreterad röst sa: Amelie du är en jävla rövjävel, nu ska vi på full on fest och du vill inte svara bara. Jag gillar inte dig ....Det var först när jag hörde, jag gillar inte dig som jag vakna till och hoppa upp ur soffan och försökte koppla samband mellan rösten och de lite hårda orden. Men herregud det var ju Pidde, har jag dissat ett telefonsamtal från Pidde? Fy mig*
Jag kommer till stan snart och då ska jag ge dig en bamsekram och hoppas det hjälper så du gillar mig mig igen. För du sa faktiskt att du kanske skulle gilla mig igen om jag krama dig nästa gång vi ses. Ingen är lika cool som du min vän, så jag vägrar förlora dig. Så det så! Nästa år har vi varit bundisar i 5 år och det måste vi fira eller hur, efter alla dessa år som du stått ut med mig?

Inga kommentarer: