torsdag 9 april 2009

En bra start på dagen

Upp halv sju för att tvinga nicole i sig frukost och på med kläderna för att hinna bli färdiga till 7:30. Varför? Jo för då skulle vi hämta Dennis och Cornelia från Fri2 som skulle ut i de djupa skogarna i Nyteboda. Vägarna där var så krokiga att det kändes som att åka en bergochdalbana. Det var så otroligt vackert att det var svårt att hålla ögonen på vägen.
Efter att jag lämnat av dem passade jag på att fota lite. Nicole satt och fnissa varje gång vi tog backarna i väldig fart...50km/h haha. Sakta ner lagom till kalhyggs området och det var en himmla tur för på andra sidan mötes jag inte av en bil utan av en flock rådjur mitt på vägen. Vacker syn men den påminde också om hur farligt det är att köra i den hastighet det var tänkt. tänk om jag gjort det, då hade jag definitivt kört på dom. Sen åkte vi och tanka och köpte dyr men läcker frukost för bensinpengarna.Men nu är man tillbaka på skolan i tid dessutom.

Inga kommentarer: