onsdag 15 april 2009

Dissa, missa eller ses?

Usch va orkeslös jag är. Jag har gjort sjukt mycket när jag varit här. Allt utom att umgås med folket här runt omkring. Vissa längtar jag sjukt mycket efter att träffa men de jobbar dessa dagarna, andra vågar jag inte träffa och sen finns det förstås dem man inte känner för att träffa. Och så som jag ser ut just nu vill jag verkligen inte träffa någon. slappkläder, omsinkad, rufsigt hår med hästhår och ett sorligt ansiktsuttryck eftersom jag fortfarande har ont i magen och det gör mig trött. Allra helst vill jag bara bädda ner mig i min säng här och vila innan jag bestämmer mig om hur jag ska lösa tiden med dessa dagarna, men jag tror inte Nicole skulle uppskatta det. Mamma och pappa är och byter däck på de andra bilarna så sömnen får nog vänta....

Inga kommentarer: