torsdag 16 april 2009

Efter mycket övervägande..

Så bar det av hem till Blekinge vid 19 tiden. jag valde att dissa och klart man ångrar det men samtidigt mådde jag så dåligt i magen att jag ändå inte hade kunnat träffa nån. En timme senare nådde vi Jämshög och Nicole låg och sov men verkade bli rätt glad av att känna igen sig. Väl uppe så fick hon välling och påskmats rester och sen var det ett evigt kämpande med att få henne i säng. Eftersom hon sovit nästan hela vägen hem så tyckte inte hon att hon ville gå och lägga sig. Coffe hann tilloch med att komma hit efter den vecko traditionella fotbollstittandet med de andra internatarna i Karlshamn, hon var fortfarande vaken. Men hon följde snällt med honom och la sig i sängen vid a 23:15 och där stanna hon hela natten fram till ca 7:00. Min mage är bättre nu, inte frisk men jag mår så bra jag kan för tillfället.Coffe stack för typ en halvtimme sen för att gå hem och käka. Själv har jag käkat nyttig frukost och ska ut på fotopromenad sen för att röra mig lite så jag får lite motion iaf. Borta bra men hemma är fan alltid bäst

Inga kommentarer: