fredag 10 april 2009

värsta natten på länge

Vi somnade vid typ 1 tiden. Nicole vaknade titt som tätt och behövde bäddas om. Mina drömmar var fyllda med detaljer och viktga människor, vilket gjorde mig helt slut. Att ha såna drömmar ä värre än klassiska mardrömmar för mig. Det blev inte bättre när Nicole gick upp och titta tv 05:30!! Sen blev det ett jäkla springande från sängen, ut i köket, fixa välling, ge välling, springa tillbaka till sängen och hoppas på att man fick vara ifred. Så blev dock inte fallet, Coffe hann tillomed vakna vid 11 tiden,innan hon hade gett upp med att springa och peta på mig. Saker och ting känns inte ett dugg bättre av att jag måste fortsätta städa i dag, solen skinner och jag har sjukt ont i magen, Jag är hungrig men samtidigt mår jag illa med tanke på mat..Affärerna stänger tidigt i dag, kommer jag hinna? Jag är i alla fall uppe och städar och försöker genomlida smärtan i magen och hålla humöret uppe och inte ge upp..inte än!

Inga kommentarer: