söndag 26 april 2009

Last night was saturday and it was a good saturday

Ja, jag är rätt glad att jag hängde med ut igår i alla fall. För det första var det ett tag sen man var i stan för att festa och sen hade man inte festat med många av dem på flera år. Passade även på att gå till Björket som jag typ inte satt min fot på sen jag var typ 16 år. Det var gratis inträde så det var klart man ville dit och checka läget. Visst är det fint å Björket men känslan är den samma som sist man var där så vi tröttnade efter 45 minuter och drog vidare till nåt man iaf kan lita på. Qbar. Och där var det som alltid sjukt skoj. Jag hade fått en oväntad beundrare, ett tag var jag rädd för att det skulle bli barnarov haha* Fast det var inte det som kändes mest komiskt var väl att han var halvbror till mitt ex Kenta. Ja sprang runt och drog Kentas gamla vapendragare Jazon i dreadsen. Jag vill också ha såna och vi var alla rätt glada över att vara återförenade för en kväll med samma folk som förr. Det är det som är det bästa med Qbar. Finns nog ingen i denna kommunen som inte går ut på Qbar för att träffa folket från förr. Underbart! Jag stack på efterfest hos en annan gamal polare. Vi var några som satt och snacka skit och mindes gamla goda tider. Vid 4 bar det av hem till Päronen för en ny energisk om så även lite ömmare dag i skåne :)

Inga kommentarer: