måndag 6 april 2009

underbar måndag

börja dagen med lite mys sen i väg till skolan för att diskutera feedbacken vi fick för våra redovisningar. efter det satt jag och dennis och lapa sol och diskuterade minnen och minnesluckor från helgen. Sen var det en extremt långt stormöte men det var rätt trevligt.
Vid lunchdags hade ingen av grabbarna grus kommit så jag hängde med maja, marina och becca till katrins. efter vår halvt onyttiga lunch satt vi och lapa sol i olofström. Det var tänkt första lekionen i naturkunskap skulle börja men den blev inställd. I stället åkte dennis, philip, coffe och jag till olofström för att handla hårfärg, cigg, kontanktkort, gå på apotek och bank innan vi lämnade av phille hos Chasse.

Väl tillbaka så gick jag och Dennis till internatet för att styla om mig. Vi hann med klippning lagom till att jag skulle hämta nicole. Lite mer än halva håret åkte av. sen lämna jag över nicole till coffe lite medan vi slingade mitt hår blont. efter det kom nicole och hängde med oss och de andra som bodde där. Nästa färg lades i och medan vi väntade läste Nicole sin bamsetidning med Filip S. Lite innan 18:00 var vi färdiga och mitt hår hade fått en total makeover. jag var över lycklig och as tacksam. Dennis Phil kan verkligen sin sak när det gäller att styla folk. han fick ju tilloch med mig snygg. Väl hemma dela vi på en rätt god paj och sen testa vi kläder inför i morgon då Nicole ska på påskfest med dagiset. Nu har hon hoppat i säng och jag ska snart akut läsa lite i min bok jag aldrig verkar bli färdig med och sen kommer coffe och vi ska avsluta dagen så som vi börja...med att mysa ^^

Högläsning av Bamse

Inga kommentarer: