fredag 24 april 2009

Skåne hysteri

Ja typ. Här sitter jag och pausar i lunchen och alla städning och packning. I dag far vi till familjen i Skåne. Jag har så mycket jag ska göra under denna helgen som inte bara är en vanlig fest helg. Nej jag hade tänkt pressa in en hel del skolarbete, ponnyridning, stallgöra, shopping, hänga med de bästa, gå på födelsedags fest i min hemhåla, träffa min moster och framför allt försöka behålla min smala mage som ar hittat hem. Jag är till och med rätt snygg i dag. Är e besviken över att min lasfm.se inte verkar funka så bra med mobilt bredbrand. "Mitt internet" försvann i förrgår. Ja det var trevligt så länge det varade och det var faktiskt väldigt länge. Nej nu ska jag fortsätta packa typ 4 väskor så vi kommer i väg innan 15:00. Måste ju inom Systemet med och det blir nog Systemet i Hässleholm minsann ;) Ses snart mitt saknade skånefolk Püss

Inga kommentarer: