fredag 17 april 2009

Jag föl för frestelsen

Jag hade bestämt mig, inte i kväll. I kväll skulle det vara du och jag ...Det var en magisk känsla som for genom kroppen i natt. Blickarna som möttes och talade sitt tydliga språk. Du kysste mig ömt och jag ville bara ha mer. Vet inte än om det var dina händer eller om det kanske var dina läppar som klädde av mig. Jag var som förtrollad. Jag visste vad som väntade men ändå inte...Jag bara njöt av att känna dina stora händer röra sig över min lilla kropp. Våra blickar sa allt. Våra ljud sa mycket mer. Reaktionen våra kroppar gav i från sig var något av det mest otroliga jag varit med om. Känslan var var varm och fick det att rycka i hela kroppen. Mitt leende var upp till öronen och att somna i din famn har aldrig varit varit så mjukt och inbjudande som då. Jag lät dig sova på morgonen och varje gång jag gick förbi mindes jag natten.Jag log. När du vakana låg jag och den lilla och beundra dina nyvakna ögon. Vi mös en stund innan du slutligen klev upp ur sängen...Dina ömma läppar kysser mig snart farväl innan du beger dig hem och minnet av natt avlägsar sig för andra. Ännu en gång föll jag för frestelsen bestående av...dig.

Inga kommentarer: