måndag 20 april 2009

Äntligen fick Nicole leka med sin favorit kalle

Efter skolan gick jag och hämta Nicole som nästan hade grävt ner sig i sandlådan för att hitta på bus. Kalle,Philip och Daniel stod och vänta på andra sidan grinden och hon blev helt till sig.....Kalle!! Hon blev helt yber glad och hoppade jämfota till bilen. I bilen hade vi allsång bestående av imse vimse spindel och bä bä vita lamm. Svårt att hålla sitt stolta leende borta när hon glatt sjöng för kalle. Väl i karlshamn kände hon igen sig direkt och attackera Kalles kylskåp och hans Mimmi såklart. Vi var där i lite mer än 1½ timme och Nicole var helt till sig. Hon diggar verkligen Kalle och följer honom som en svans och i hans närvaro var hon inte speciellt blyg för daniel heller. Tog en massa bilder jag kommer lägga upp sen. Vid 18 var det dags för pommes tyckte Nicole. så jag, philip och nicole tacka för oss . Hon kramade kalle 4 gånger och daniel 1 gång innan vi kunde gå.

Vi drog till Mcdonalds. Nicole åt flitigt en stund sen tappa hon bort sig och påstod hon var mätt. Jag var i alla fall dunder mätt och med tanke på att min mage precis har fått börja vänja sig vid att vara smal gjorde det plötsligt ont att vara svullen av den feta maten. Efteråt lyckades Nicoles tjat och pekande ute på parkeringen, att flytta på ett gäng unga tonårs tjejer som hade ockuperat rutschkanan. De makade snällt på sig ch väntade medan hon åkte innan de satte sig där igen. Det blev inte två gånger utan...ja vi tappade räkningen till slut. Men Nicole gillade det iaf. Hon skrek av glädje och klätterade om och om igen upp för de höga trappstegen. På vägen hem i bilen, ångra Nicole sig för att hon inte käkat upp sina pommes men blev glad när hon fick höra att det blev välling när vi kom hem. Vi lämnade av Philip,vinkade hejdå och for hem. Väl hemma blev jag extremt magsjuk och Nicole pratade glatt om vad hon gjort i dag. Och det sista hon sa innan hon somna var: Nu sova kalle....så Nicole sova också...God natt min prinsessa <3

Inga kommentarer: