söndag 25 januari 2009

underbara vänner, alkohol, pengar, familj, ågren

Ja så kan man summera denna helgen.

Min mamma o pappa kom hit i fredags med min ny servade bil och en splitter ny barnstol och en flashig stereo, pappa handla lite mat åt oss så vi klarar oss ett bra tag. Jag drog upp till Chasse, Jhim och Gucci några timmar och vi snacka skit, spela yatzy, monopol och drack vin. På hemvägen ( typ 200 m) så såg jag en stylad blå bil med ett stort kattdjur på som typ en panter. kände igen den men varför gjorde jag det och vad gjorde den i jämshög klockan 03:35?

I lördags fick man amerikanska pannkakor till frukost efter nästan en timmes sovmorgon. Sen åkte hela familjen till karlshamn. Mamma, pappa o Nicole åkte till Kreativum medan jag shoppade en outfit för kvällen. Jag hade gjort upp en budget om hur mycket jag skulle shoppa för och lyckades hålla den. Dagen var as bra men stressig. vid 18:18 drog Philip o jag till bromölla och förfesta med de mest underbaraste människorna från skolan. Jag blev duktigt laddad redan 2 timmar innan vi skulle åka. Vi åkte till Kristianstad och gick till Banken. Det var faktiskt roli
gare där än vad jag trodde det skulle vara. Såg tillomed en Kstads kändis: Ardian Xhelili thiboxare. Lärde känna lite nytt folk och träffa även lite gammalt. Jag är supernöjd med min nya Kleopatra stil och min nya outfit och hade as kul med Dennis, Becca, Marina, Cissi, Maja, Maggan, Beccas morbror och philip, längtar tills vi ska göra om det !


Idag söndag mådde man inte lite udda när man vakna hos Becca. tvär bakis och mobilen var död. väckte philip vid 12 för att sedan bli hämtad av pappa och Nicole. väl hemma igen har man pimplat juice och lekt Nicole och har nästan lyssnat sönder på Sophia Somajos - I-rony. Nicoles nya favorit låt hon blir tvär sur om jag slutar spela den. Fick precis reda på att den stylade bilen var Hassans bil, han hade varit i Jämshög på efterfest och eftersom jag hade sagt att jag inte varit så sugen på att att hälsa på i karlskrona så hade han inte tyckt det var nån idé att säga till mig att han var i byn. Fan jag som fortfarande vill veta hur han ser ut egentligen, för den gången jag träffa han i karlshamn var jag ju inte lite onykter men men så kan va. Nu sitter man och har besluts ångest om vi ska gå och lägga oss nu och vila eller om vi ska gå och lägga oss tidigt i stället. Men det blir nog tidigt i stället annars kanske jag aldrig kommer upp igen. Nej nu ska jag läsa lite bok med Nicole.

Inga kommentarer: