söndag 11 januari 2009

Filmkväll fortsätter i kväll

vi har faktiskt 2 filmer kvar men klockan börjar faktiskt bli lite mycket så vi sparar dom till senare tillfälle. Fan, vad bra filmsmak du har kalle ! Philip gick precis hem och jag ska strax hoppa ner, ensam i min stora säng. Coffe mådde inte så bra i dag så han stannade hemma. Philip tyckte min brutala huvudvärk lät som migrän, typiskt att det ska drabba mig. Brukar inte få sånt. I morgon ska jag leta som ett djur efter min skolkalender och även om jag inte hittar den så lutar det åt att vi åker till City Gross i morogn. Nej ska ta o skicka i väg ett mess till Coffe, uppdatera min status på facebook och plocka undan filmerna från bordet innan jag kryper ner. Och ja i morgon ska jag ladda över bilderna från mobilen och då kommer jag lägga upp några här annars hittar ni resten på bilddagboken eller facebook. men det är som sagt i morgon. Nu är det emo musik på teven bäst jag stänger av!

Inga kommentarer: