lördag 31 januari 2009

I kväll smäller det!

Äntligen stamp igen! I malmö, med en massa sjukt underbara människor. Äntligen tillbaka till den världen som gör mig lyckligast, där jag njuter som mest. Där man kan låta musiken flöda genom ådrorna. där man känner, gemenskap, kärlek och förståelse. Där man kan låta kroppen flyta fram på dansgolvet i upp till 10 timmar och där man kan ta en massa coola bilder.


Kide & Novas födelsedags - maskerad- stamp
på Industrigatan 26/12 -08




Tyvärr får jag inte med mig Coffe eftersom det inte riktigt är hans stil så lär det bli rätt drygt att va där i ca 10 timmar, så just nu sitter jag och letar resesällskap eller i alla fall sällskap från värnhem till Industrigatan, för jag är inte så sugen på att ställa bilen i malmö men men det löser sig hoppas jag.

Inga kommentarer: