lördag 31 januari 2009

Äntligen mätt!

Efter allt kaos som blev när man skulle åka fanns det inte så mycket tid till att käka och särskilt eftersom som Nicole vägrade. Lagom på 21:an, ca 1 mil från Tyringe var jag så hungrig att jag var trött. Jag såg ingen annan lösning än att köra upp på finjavägen och stanna. Efter att ha druckit lite vatten och gått 3 varv runt bilen var jag redo igen. Lagom till man kom till Tyringe bjöds det på mat. Det var länge sen jag var så hungrig. Nu är jag mätt och känner att energin är så hög den kan vara för en person som faktiskt inte sovit sen 8 i morse, men som önska hon tagit den där tuppluren med sin dotter mitt på dan, men men man kan inte få allt. Nu ska jag röka sen ska jag sminka mig för sen bär det av mot Hässleholm...hahah nej jag ska inte festa där jag ska dit och tanka innan jag styr min lilla bil mot Staffanstorp. Ha en trevlig kväll allihopa och vem vet vi kanske ses i Malmö ;)

Inga kommentarer: