tisdag 6 januari 2009

inte riktigt min dag, säker på att det inte är måndag?

jaha vad har ja åstakommit hittills : nicole o jag var ute på en 45 minuters lång runda var av vi passade på att posta breven, ställa fram vagnen och handla frukost till i morgon. När vi kom hem åt vi skorpor, yoggi och drack lite varm chokladmjölk. Philip kom förbi en runda. Jag har snart torktumlat färdig alla våra kläder så nu slipper man gå näck till skolan i morgon. Jag och nicole har inte varit på vår bästa sida i dag. varit osams nästan konstant efter 15 tiden. Gör en hel del att hon inte sovit och att hennes napp försvunnit. Hon mumlar och slåss och blir lessen för minsta lilla men vid 17:20 deckade hon i soffan. ska låta henne sova en halvtimme max annars lär hon väl aldrig somna om i kväll. Själv e jag så jävla trött att jag tror ja trillar ihop snart. energin ligger på 2 av 10. det blir lätt pizza i dag, palla me nåt annat. men ja ska kämpa mig igenom denna kväll med. Just nu sitter vi och kollar på hell´s kitchen, helt galet program. lite roligare än jag trodde fniss*

Inga kommentarer: