tisdag 20 januari 2009

jag smet....

Fikarasten är precis slut o jag smet från grabbarna in till klassrummet för att blogga lite snabbt. Hela förmiddagen har varit en matematisk plåga. jag fattar bara mindre och mindre och vet inte riktigt hur jag ska göra för att informationen man får ska gå in och stanna där. Man tror man har fattat när man får uppgifterna men sen när vi går igenom dom så visade sig att man hade helt fel. Nu på eftermiddan återvände jag till vårt grupparbete i skapanderummet som bara blir större och större. Men vi ska klara det, trots att det går sjukt segt för tillfället. Solen skinner just nu så jag och philip funderar på att ta en fotopromenad sen. Vi åt faktiskt lunch hemma hos han för första gången, mysigt som attan inte varit där på flera månader. Kalle och Danne kom också och nu har jag busat me dom så mycket att jag är helt slut, men ska återvända till maja och Mike.

Inga kommentarer: