lördag 31 januari 2009

En riktig sjukling

Jag fick rekommendation av dagiset att stanna hemma onsdag till fredag för att Nicole skulle få chans att bli frisk. Det var ganska svårt att förklara för henne att hon måste vila och dricka en massa när det enda hon ville var att gå ut och busa. På dan var allt nästan som vanligt hon var mycket mer sömnig än vanligt men försökte ändå se pigg ut.men så fort det blev kväll steg febern och det dåligahälsa blev mycket värre. Hon vakna konstant och visste inte vad hon ville, vilket gjorde oss båda förtvivlade. Det var först i natt som febern var mindre. jag känner att jag missat jätte mycket i skolan men hennes hälsa är faktiskt viktigare. Nackdelen är att nu har jag vaknat upp med förkylning och slem i halsen..Har jag blivit smittad av min baby?




Inga kommentarer: