måndag 5 januari 2009

Lediga från varandra för att kunna sakna varandra ^^

I lördags kväll mådde jag inte så bra och det kändes att Nicole märkte av det. Jag kände att någonting måste jag göra för att hon ska få lite ro i själen. Jag ringde mamma. Vi kom fram till att de kunde komma ochhämta henne dagen efter och sen kunde hon stanna i ett dygn. Sagt och gjort dagen efter kom mormor och morfar vid 11:30 och hämtade Nicole. Hon blev överlycklig och följde gladeligen med dom. De hade åkt pulka, gungat, busat med djuren, ätit en massa och rullat runt i snön för att sedan friviliigt gå o lägga sig vid 20 tiden för att sedan sova hur bra som helst. Här var man helt ovan vid tystnaden men man visste att hon hade det bra, att hon fick chans att leka av sig. Kändes helt sjukt att inte bli väckt runt 8 tiden av en galen bebis som skriker efter välling. Istället vakna man av röster man kände igen i trappan. Shit hade jag sovit till 11! Jag for upp som ett skott för att släppa in mina tre sötnosar, mamma pappa o min dotter. de gav en lägesraport och de skorna de hade köpt till mig (tackar ännu en gång.) Efter att de hade gått ställde jag mig och gjorde äggstanning med bacon. oh trots att att nicole sagt tack för maten 5 gånger sitter hon fortfarande och hånglar med tallriken som ett litet djur. Jag e dö mätt men har gett mig fan på att vi ska göra det bästa vi kan av denna måndagen tillsammans.

Inga kommentarer: