tisdag 6 januari 2009

En röd seg dag innan skolstart är farligt

Usch så hemskt jag missade när Linnea åkte hem i morse, inte att jag inte hörde det men jag var som förlamad i sängen efter ca 2 ½ timmes sömn. tyckte sjukt synd om henne som skulle åka så tidigt o åka ca 50 mil innan hon hemma igen. Gav Nicole frukost sen lyckades jag somna om. Vakna med en typisk känsla hon hade trashat min lägenhet som hon brukar göra om hon är ensam. Oh ja, det hade hon så klart. efter att jag städat undan så försökte jag få i henne lunch men hon total vägra. om två timmar har ja tvätttid så jag vågar verkligen inte somna om eftersom jag inte har några byxor. man får verkligen inte slöa till sig för i morgon gäller det. upp vid 7 och har jag varit uppe har det varit för att jag inte gått och lagt mig än. så det är en tid jag inte varit upp vid på väldigt länge. I dag är väl tanken: ut med nicole så hon får busa i den lilla snön som finns, tvätta, träffa philip, städa upp efter helgen och diska så ja slipper tänka på allt sånt i morgon, gosa lite med coffe,lägga på vääldigt viktiga brev, städa kylskåp och äta rester och lägga sig i tid. tror du jag klara det?

Inga kommentarer: