tisdag 6 januari 2009

Bio kväll


vid 18:00 åkte jag och Coffe in till Olofström och tittade på: The day the earth stood still. Det var en jätte gullig bio nere i en källare typ. Livsfarlig trappa med ett litet godis och biljetbås. Salongen var liten men ändå stor särsklit med tanke på hur många vi var som kollade på den. Hm, se här det var. Jag och Coffe (kärleksparet), två killar under 18 med popcorn i högsta hugg ( kompisarna) och en mamma på typ 40 med sin dotter med kompis ( Under 11 år med målsman)...ja det var bara vi men ack så mysigt det var. Filmen var mycket bättre än vad jag trodde från börjat, dock inte så lång som jag trodde, perfekt biofilm ljudmässigt och har man sett orginalfilmen från 1951 så blev den rätt cool. Den får inte 10 av 10 av mig men 6 av 10 kanske... Och till skillnad från orginalfilm hade den bara 10 fel på moviemistakes.com. Rekomenderar verkligen den !

Inga kommentarer: