tisdag 20 januari 2009

Gud va vuxen ja känner mig

Har precis gått med i hyresgäst föreningen, de var här och knackade på och vem kan tacka nej bara för att det kostar en liten slant när man kan få så mycket mer ut av dem. Ja har en hel hög med räkningar och skulder och jag vet jag har pengar till allt men ändå så känns det tungt att veta att inom 24 timmar är jag mer än 4000 kr fattigare! men men det blir ju värre om jag inte tar tag i det. Haha men det skulle aldrig falla mig in att skippa o betala saker som kan göra att man kan leva vidare som hyran tillexempel. Som sagt jag har ju råd. Gud va vuxen jag känner mig när jag vet att räkningar ska betalas, mat ska lagas, skola ska skötas och jobb ska sökas. Det är vårt liv vi pratar om här inget man slarvar med så det så!

Inga kommentarer: