onsdag 7 januari 2009

Tillbaka i skolan igen

Vakna vid 8:10 men hann duscha, få på Nicole kläder och komma i tid till både dagis och skola. As kul att träffa alla i klassen igen. Vi hade utvärdering hela förmiddagen på profilerna/verkstäderna för att få en koll på att studiesättet fungerar. Sen blev det 50:- för stuvade makaroner och kötbullar i sällskap med phille o Kalle. Vi tre har haft många trevliga konversationer i dag om viktiga saker i mitt liv. Eftermiddagen har spenderats i vårt klassrum med att försöka förstå vad jag vill med mitt liv eller iaf vad jag vill med mitt liv i sommar...Dags o söka sommar jobb, japp japp. Skönt att känna att allt nästan är som vanligt bortsett från vissa missuppfattningar och magont. Sitter ensam kvar med Philip vår lärare och båda knapprar intensivt på tangentborden. Ska strax gå och hämta Coffe och philip innan jag går och hämtar mitt älskade monster från hennes dagis. Än är inte denna dag slut men ja e relativt nöjd ;)

Inga kommentarer: