torsdag 1 januari 2009

Första dan på det nya året

Det här har man åstakommit under den 1 Januari 200..9

Vaknat upp i min stora säng med mina bebisar på varsin sida ( Coffe och Nicole och hennes telitubbisar.)

Haft sovmorgon till 10.

Fixat mat åt Nicole, känns som inte gjort nåt annat än ätit i dag.

segat framför tven, det var inte ens nåt bra men där satt jag.

Fått igång datorn igen, den la av lagom till tolvslaget igår.

Pratat med födelsedagsbarnet pappa Alex på telefon, grattis på 22 års dan!

Fick sms av söta Nicole.R, sakad som få.

Sprungit runt i morgonrocken till efter lunch, för lat för att ta på mig kläder.

Diskat upp den enorma högen som jag inte orkade ta tag igår, det var ju nyårsafton vad förväntar du dig.

Lyssnat på radio, gud vad jag älskar P3.

Rökt en massa cigg, Smaken av Look börjar bli trist.

Gosat me Coffe som fick extrem sovmorgon. Han e rätt söt när han sover så jag lät han sova till 13:45.

stekt hamburgare, snabbmat som funkar om man vill ha nåt men inte orkar laga värsta grejen o allt e stängt.men usch för Max hamburgerbröd rena sockerchocken!

Busat med Nicole, ja hon blev som ett vilddjur efter att coffe kom upp.

Somnat i coffes knä med Nicole på bröstet. Gud va trötta vi var, stackaren fick lyssna på oss när vi snarka i kapp.

lagt nicole i sin säng, det tog sin stund innan hon ville stanna där med tanke på att vi vaknade först vi 18:15 men nu sover hon.

Tagit en varm dusch, tro mig det behövdes för att vakna till.

Hängt på Facebook,badboll, lunar, helgon,bilddagboken, netlog, bloggkoll och youtube. Har dock inte hänt så mycket i dag.

kollat film - Tv3 : Day after tomorrow.

myst me coffe, gu så mysigt vi har ^^

käkat upp allt godis och snart all popcorn, här e mammasvullo, blir hetbanting innan skolstarten.

och snart bloggat...minst en gång.


Hunnit med en del men otroligt lite för att vara jag.

Inga kommentarer: