tisdag 13 januari 2009

smaklöst...

Jag var jätte duktigt och slängde i mig frukost i morse, det var tillomed riktigt gott. Sen köpte jag en kaka vid fikan vid 10. Den såg nygjord ut. Tänkte att det var lite konstigt att den smakade väldigt stelt. men men det var bara 10 kronors förlust. I dag var det knutfest i matsalen, alltså rester av julmaten. Så jag gav med mig och betalade 50:- till lunch för att fira julens slut med de andra. Sån besvikelse..Smaklökarna gav inget utslag köttbullarna, äggen, prinskorven och kaviarn ja allt hade samma smak och nästintil samma konsistens. Jag lovar det smakade verkligen ingenting.Jag blev så besviken att jag inte visste var jag skulle ta vägen. Kan ju inte direkt påstå att jag var mätt, kunde lika väl tuggat på servetter till lunch. Munnen e torr och tillomed vatten smakar ljummet trots att det är iskallt. Nu är det fikarast igen och jag ska ge det ett nytt försök. Blir det inget smakresultat så blir det fan ingen middag för mig i kväll :(

Inga kommentarer: