onsdag 28 januari 2009

I want to be happy and I know I can be it with you

Igår kväll utan att behöva rannsaka mig själv kom jag underfund med vad jag vill. Via msn bestämde vi att han skulle komma hit och efter nästan 5 timmar tillsammans så fick vi fram allt vi ville säga och nu är det vi igen. Man kan se dessa veckorna som varit som ett litet uppehåll, ett misstag som nu är återställt. Jag och Coffe är återförenade. Det är något sjukt speciellt med denna långa, smala, brunhåriga rockkillen med de ljusa ögonen som oftast lyssnar på emomusik eller springer runt med sin stora dyra kamera. Han har nåt som jag inte kan förklara med ord, men huvudsaken är att han förstår att han är speciell för mig. Ju mer vi umgicks desstu mer såg jag att jag hade det jag önskade mitt framför mig, men som sagt inte så lätt att förklara för andra. Okej, jag förstår om du/ni tycker jag är konstig, världens mest förrvirade människa, ond, en massa "fula ord", omständig, inte bra för coffe, ett svin, idiot eller bara helt störd. Ja alla ni som tycker nåt, alla ni som har en åsikt om hur jag är funtad... I don´t care ! I want to be happy and I know it could be with him. Saknar honom redan igen ^^

Inga kommentarer: