onsdag 28 januari 2009

suck, pust, stön *

Gud vilken huvudvärk jag har. Jag är så pass trött att jag vet att jag inte hade varit kapabel att köra bil. Jag har en diskhög som börja växa, Nicole har stökat ner igen, jag har som sagt en artikel att renskriva men inget program till det, jag känner mig flottig o sleten. Första gången jag är hemma från skolan och det ska förstås vara på den dagen man behövs mest. I morgon måste jag till hässleholm för att träffa min läkare som ska skriva under lite blodprover jag lämnat. Lite störigt att köra nästan 9 mil bara för att snacka med nån i en timme. Men ska bli skönt att ha det gjort. Gud kan inte denna dagen typ ta slut så jag kan få träffa dig igen. för just nu sitter jag bara och är lättirreterad, trött och gnällig. Jag vill le igen, percis som jag gjorde i natt. Tack för att du finns!

Inga kommentarer: