måndag 12 januari 2009

längsta dan ever och än är den inte slut :S

Fy fan fattar inte att jag lever än! Hela natten har varit ett enda stort lidande av huvudvärk och grov förkylning. Mardrömmar i massor, tårar av smärta, yr av trötthet. ville bara vara sjuk i dag. Men det funkar inte så. Jag och Philip hade ärenden att göra i Olofström och Nicole skulle vara på dagis vid halv 9. Hade det inte varit för den friska luften utomhus hade jag nog aldrig klarat av att köra bil. Vi kom tillbaka lagom till fikarasten. Trötta men envisa på att vi skulle klara denna dagen. Efter ett ganska snabbt stormötet hade Djupingarna pilbågsskjutning på schemmat. Sen diskuterade vi skolans framtid. Pga av tröttheten pallade jag inte gå hem på lunchen utan betalade 50:- för nåt som såg ut som nåt någon hade spytt upp och smakade som misslyckade kåldolmar. Men det var iaf näring. Efter det gosade jag med Coffe en stund innan vårterminens första mattelektion skulle börja. Tobbe mattelärare är jätte duktig men hans tempo på vad han vill vi ska kunna är inte alltid lätt att hänga med på, särskilt inte på en måndags eftermiddag när man har migrän. Vi fick en läxa om geometri tills i morgon och jag vet på ett ungefär vad jag ska göra men nackdelen är att jag måste läsa på lite så jag inte säger fel till honom och när tusan ska jag hinna det! Efter skolan hämtade jag Nicole och körde Coffe till ICA. Jag må ha vari hemma i 3 ½ timme men det känns inte som jag har hunnit göra nånting annat än att laga mat och försökt busa med nicole. Jag försker intala mig själv att jag inte är sjuk och att jag får skylla mig själv för att jag känner mig stressad. Alla andra klarar ju av att göra sånt som jag får prestationsångest för. Jag har så mycket att göra, speciellt med mig själv men nej jag får nog ta o prioritera Coffe nu eftersom han blivit åsido satt i flera dar nu. Diska, städa, duscha, dammsuga, sova och sånt kan jag göra nån annan gång.. Så nu ska ja lägga Nicole iaf sen är Coffe välkommen hit.

Inga kommentarer: