torsdag 22 januari 2009

en trevlig kväll

jag har precis haft philip på besök. Han o Nicole busade, vi titta tv, käka chips o snacka en massa skit. så som bara bästa vänner kan. Innan Nicole gick o la sig klippte jag luggen på henne. luggen retade henne eftersom den slutade precis under ögonen men nu har jag klippt upp den till nån cm ovanför ögonbrynen så nu kan hon se igen och hon verkar rätt nöjd själv med att slippa behöva vifta bort håret hela tiden. Jag och philip snacka om olika ämen som bara bästa kompisar kan sn skulle han tvunget kittla mig vilket resulterade i att jag i ren panik sparkade ner mig själv under bordet och lyckades slå i huvudet så jag fick en bula. Jag lyckades också komma fram till att trots att jag är en ond och kall människa enligt vissa människor så hatar inte livet mig och min kropp har inte gett upp mig. Jag får chans på chans att gå vidare och minnas mina misstag med hälsa & människor. det är som min kropp i alla fall hoppas på att jag minst av allt ska få erfarenheter för att fatta beslut som gynnar mig och min dotter framtid. Nicole har vaknat och var med och sa hejdå till Philip. Nu sitter vi och kollar på slutet på Csi Miami eftersom hon e fast beslutom om att hon vill sova på sin sida av sängen i mitt rum så gärna för mig, jag saknar någon att gosa med. På tal om nicole höll hon på att skrämma liviet ur mig i morse när jag vakna av att alarmet ringde. brevid mig ligger hon och snarkar. när tusan kom hon i där och varför märkte inte jag nåt. gullig som attan var hon iaf där hon låg och snarkade och vägrade vakna av den höga tonen av Rihannas - Live your life låt. Nej nu är Csi snart slut så nu är det natti natti

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag fick en bul och hamna på gölvet och ja vet precis hur det gick till!

Kan ju inte bli bättre! :D