söndag 18 januari 2009

en riktig familje söndag väntar

I morgon (i dag) ska bli en riktig trevlig dag. Ska strax gå och lägga mig sen upp i morgon och äta en stadig frukost och ta en välbehövlig dusch för att komma igång, slänga min enorma sophög och antagligen skrapa bilrutor. Sen bär det av för Philip, nicole och mig till Tyringe. Vi åker hem till mina föräldrar och lämnar Nicole sen kör vi till Förmedlings centralen och ser om vi kan fynda lite. Sen hem och umgås med de gamle äta söndags middag och sen byta bil med pappa, så min kan lämnas på service. Jag älskar pappas bil, bortsett från att den låter som att den ska trilla ihop när som helst eftersom det är fel sorts vinterdäck. tur att vintern snart är över iaf. Philip hänger med som säkerhet med tanke på att jag lätt blir trött bakom ratten och det är alltid lättare för fyra ögon att hitta en lämplig rastplats än två. Sen är det alltid kul att ha nån att snacka med när man är ute o kör och vem blir inte bästa om inte ens bästa kompis. Sen har ju aldrig phille varit på förmedlingen så det blir ju faktiskt ett plus. Ska bli rätt skönt att kunna krama mina föräldrar igen efter allt som har hänt. I vilket fall så ser jag verkligen fram emot denna dagen =)

Inga kommentarer: