tisdag 8 december 2009

Som ett farväl

I dag var min redovisning och i dag när jag väl stod där framme och skulle presentera mitt arbete så kände jag verkligen, nu får det vara nog. Jag hade gjort ett bildspel om hur jag gått till väga för att lägga upp ett inlägg och som bakrunds musik var det David Guetta feat Kid Cudi - Memories som dunkade. Jag visade vad jag hade gjort och att nu orkade jag inte lägga mer överflödig energi på skolbloggen, att jag måste börja fockusera på mitt liv...Om folk vill visa världen vår skola så tar nån tag i det annars får det vara. Jag vill så gärna men jag orkar inte mer. Jag är nöjd med min insats med att visat upp vår skola på nätet och jag fortsätter gärna men inte som frontfigur. Nu ska det börjas skrivtränas för hand. Här är iaf mitt senaste inlägg:
http://blogg.passagen.se/jamshogsfolkhogskola/

Inga kommentarer: