lördag 19 december 2009

Lördag morgon...

Nyvaken, förkyld och full med beslutångest om vad jag vill göra i dag. Musikhjälpen ekar på tv, samtidigt som spotify spottar ut mina känslor i form av musik. Nicole vet inte vilken musik hon ska dansa till.Borde packa inför min hemresa,men pallar inte. I dag ville folk som jag inte träffat på länge få sin tid. Men hur kul är det att snörvla folk i örat eller bege sig hem tidigt för man inte pallar lika mycket som i vanliga fall? Först och främst ska jag gräva fram min bil ur all snön. Hatar snö! Hatar att vara förkyld! Längtar hem! Längtar bort! Tror jag går och lägger mig igen så får någon annan ta tag i vad som ska hända i dag och kanske involvera mig. Nu ska jag iaf dansa till Länge leve alla biologer, som önskades av ett biologteam nånstans i Sverige, som skänkte 14000 till Malariahjälpen som musikhjälpen håller på med. När den låten är slut ska jag dansa till min nya favoritlåt med Amanda Jenssen.

Inga kommentarer: