måndag 28 december 2009

orkar inte...

Jag sveper med blicken över lägenheten. Det ser inte klokt ut här. Kläder, skräp, påssar och väskor. Allt i en enda röra. Jag kom hem för snart 5 timmar sen och allt jag har gjort är: Matat och badat den lilla innan jag fick bära henne till sängs. Ätit godis, glo på dålig tv och lyssnat på Radio intervjun med Dennis och laddat upp bilder på facebook. Det värker i magen, jag borde äta, men först borde jag diska.Jag borde packa upp allt igen eftersom planerna är ändrade, men nej jag orkar inte. CSI var galet spännade i dag. Vem är det som kommer på allt? Jag sitter och saknar min telefon, den jag har nu är hur knepig som helst, trots att man bara kan ringa och sms:a på den. Blir väl till att leta efter nokia classic 6200 igen, för den var fan guld värd för mig. För nu har jag lyckats fylla mobilen med 10 nummer men det är inte kul att höra av sig till folk när mobilen inte är lika effektiv som jag är van vid. Jag har satt en gräns nu. 22:00, inget mer tv. då måste jag göra nåt. Kan ju inte lämna det så här tills i morgon det är ju pinsamt. Jag spanar ut över mitt rum igen, det är en kvart kvar.tror jag lägger mig ner och njuter av de sista minuterna med CSI......

Inga kommentarer: