torsdag 24 december 2009

Julafton del 1

För 9 minuter sen körde jag in på vår uppfart...Vi tar det från början. Efter allt julstök och uppesitterkväll med Bingolotto så snygga jag till mig lite och klockan 00:00 tog jag min bil och det bar det av in till Harrys i Hässleholm för att säga God jul till Pidde. Jag hade missat hans fest tidigare på kvällen, men kände att eftersom jag inte hade druckit nåt kunde jag lika väl åka in och säga hej, eftersom han åker i väg på lördag och det är osäkert om vi hinner träffas innan dess. Väl på plats träffade Pidde, Tysken och Andre. Vi prata skit och pidde bjöd på Coca cola. Harrys stängde 02 och jag agera skjuts och sen åkte vi hem till han och han han påminde mig än en gång om hur han tjatat i minst 2 år, om att jag ska ta med en hårdisk där han kan slänga in all den musiken jag tjatat om. Efter som det är ett tag sen det kom på tal så räcker inte den lilla jag har längre haha* Vi fortsatte snacka lite skit och eftersom jag ändå var där slängde vi på en film: Hangover. Den var sjukt rolig, vi fnissade i kapp. När den var slut insåg vi att klockan faktiskt var rätt mycket och att det faktiskt var julafton. Vi önskade varandra en super mysig jul och jag gick ut till nåt som kändes som duggregn.Nu ligger jag i min säng och önskar att jag hade ett ljudlöst tangentbord...men men,man kan inte få allt! Jag fick iaf träffa en av mina närmaste vänner en sista gång så här i juletid. Nu ska jag försöka sova lite, innan julafton börjar på riktigt!

Inga kommentarer: