torsdag 31 december 2009

Nyårsafton - Som en michelingubbe

Ja här sitter jag, detta är kvällens och årets sista val. Dansade runt i klänningen i en kvart sen gav jag upp. Nu har jag polotröja, klänningen, stumpbyxor och jeans och mina sletna men dock varma ughs. Ibland åker morgonrocken på, den som är mer som en filt för mig. Bortsett från kylan, ensamheten och den eviga väntan så är jag på rätt bra humör. Spelar väldigt låg musik, gammal vana. Men tänkte att jag höjder vid halv tolv. Men vilken spellista ska det bli tro? Lagom till att det bara är en timme kvar så tar pengarna på mobilen slut så alla ni som skickat men inte fått svar och alla ni som inte fått någonting alls: Jag dissar inte, är bara pank på mobilen. Jag önskar er alla Gott nytt år och hoppas ni alla har det hur mysigt som helst i kväll. Låt oss dansa in det nya året med glädje, favoritmusiken och de kära ni är med. Gott nytt år än en gång önskar Amelie i ett sjukt kallt Jämshög!

Inga kommentarer: