torsdag 24 december 2009

Julafton del 6

Fy fan vad bra jag mår! Fy fan vad skönt det ska bli att sova ordentligt igen. Eller ja, det beror ju på Nicole och hennes vattenkoppor men nu vet jag att jag inte lider längre i alla fall. Trots all stress, förvirring, smärta och ändrade planer har jag haft en helt fantasktisk julafton och jag har min underbara familj att tacka. I morgon bär det av till Taberg för att träffa faster med familj och sen om Nicole inte är allt för dålig och om jag pallar så blir det fest med Pidde och co och en tur till Harrys. Men det är morgondagens bekymmer. Nu avslutar jag dagen med min sista mugg glögg, ett pepparkakshjärta, en cigg och en dikten "Dra sitt strå till stacken" av Bosse Hansson. För en gång skull ska jag inte sova med datorn som huvudkudde. I natt blir en tyst natt. God jul på er där ute alla vackra människor som förgyller mitt liv genom att finnas där för mig eller bara genom att ni läser min blogg. Nu är julafton 2009 slut!

Inga kommentarer: