lördag 26 december 2009

Rånad i min frånvaro??????????

Har jag blivit bestulen i min frånvaro i 7 minuter????Jag lämnade min väska brevid mina vänner för att dansa de sista danserna på Cats i 7 minuter. Väl tillbaka bland de andra saknades nåt. Sen ca 02:50 har min mobil, 2 paket ciggaretter, pengar, halva min medicin och Minst 70 spänn försvunnit ur min väska, men bankkort, tändare, andra halvan av medicinen,tändare och körkort har jag kvar...? :O. Tack vare en kompis kompis kunde jag ringa hem. Och nu sitter jag här och fattar ingenting. Vet inte om jag ska hoppas på att jag blivit sjukt förvirrad och fått en blackout eller om jag faktiskt blivit rånad...?:O


En kväll som skulle bli fylld med glädje, gemenskap, Pidde,Harrys och minimal alkohol. Slutade med en dansant och inte ens salongsberusad kväll på Cats med Pidde, Th, Sandy och de andra. Jag höll hårt i mobilen fram till sista danserna sen la jag den i väskan och sen dess har jag inte sett den sen dess. Vi har ring och singnaler har gått fram. Vi har ringt och den har varit avstängd. Har precis ringt och spärrat numret....Jag hade bara uppe min mobil när jag fotograferade och svarade på gulliga sms. Hade uppe mitt öppnade ciggpaket när jag skulle röka. Inget annat....Hade 70 lösa, i sedlar i plånboken som jag vet att jag inte använde...men de är borta...Jag väntar på att klockan ska bli 13:00 så jag kan ringa Cats och hoppas på att de har hittat det..men odsen är små...Igår, precis innan vi skulle åka till Småland för att fira jul med mina släktingar glömde jag mobilen hemma och min digetalkamera tvärdog...Jag hoppas detta bara är en sjukt galen mardröm och att jag vaknar upp när jag minst annar det...Snälla någon nyp mig i armen och säg att jag drömmer!!!!

Inga kommentarer: