onsdag 9 december 2009

Orka!

Jag orkar inte vad som pågår runt mig, jag blir lycklig bara jag får stoppa i mig massa snacks och titta på favoit programmen på tv tills jag deckar, i kväll....Neeej jag vet inte, Måste komma fram till en lösning...orka. Ska snart gå hem från skolan efter att ha gjort Philip sällskap i redigeringen. Hemma väntar familjemedlemar och kvällens middag....Orka? Ja klart jag orkar äta och umgås med dom. Alx, har städat, så pass mycket att jag vet inte riktigt om jag vågar äta i mitt eget hus. Varje gång han är här agerar han Houseman *fniss* och lyssnar på mitt ältande om att jag inte förstår mig på mig själv. Han klappar mig lite på axlen och säger att han finns här för oss. Vad skulle man vara utan sina närmaste som står ut med mig så mycket som vissa gör. Det var visst något Alx ville berätta när jag kom hem så det gäller att skynda sig, men jag orkar fan inte springa..Jag är trött...Hungrig....Måste köra bil,Orka!

Inga kommentarer: