onsdag 30 december 2009

Efter en dag med motgångar

Så sitter jag här, inte ledsen inte arg, inte ens trött längre, bara förväntansfull inför morgondagen. Oavsett att dagens planer gick åt stöpet så vet jag att i morgon kommer bli en sjukt mysig dag i ensamhetens tecken. En dag i lyx. En dag som jag bara ska ägna åt mig själv, mitt utseende och mitt hem. Jag känner att jag behöver starta det nya året med den som behöver mig mest, med den som jag inte kommer förlora nästa år...mig själv. Visst kommer jag gå ut en sväng i morgon och hälsa på mina grannar i samhället men inte mer än så. Har värsta planen om vad jag ska äta, dricka och vad jag ska göra. Kommer bli awsome. I morgon är det upp tidigt för att tvätta och lämna Nicole till morfar så nu tänkte jag krypa ner hos slöfocken som deckat i soffan och kramas lite med henne och försöka somna till A cinderella story. God natt på er, i morgon gäller det!

Inga kommentarer: